Semalam, Pemain harimau malaya, Faisal Halim memuat naik satu gambar dirinya bersalaman dengan Ketua Pegawai Eksekutif (COO) TFC Mohd Sabri Abas. Faisal Halim yang sebelum ini mempunyai masalah dengan Tfc akhirnya membuat permohonan maaf secara terbuka.


Faisal Halim Minta Maaf Kepada TFC dan Penyokong!


Dalam hantaran tersebut faisal berkata;

"Saya memohon maaf di atas semua kekhilafan dan salah faham yang berlaku di antara saya dan pihak Terengganu FC serta penyokong saya di bumi Terengganu Darul Iman.

"Setiap kebaikan datang dari Allah SWT dan kekhilafan datang dari saya sendiri. TFC telah jelas baki gaji saya," tulisnya.

--

Alhamdulillah, isu sudah selesai dan sekarang ini kedua-dua belah pihak dah berbaik. Harapnya penyokong juga sama. tidak telalu mengecam dan mengeluarkan kata-kata tak baik kepada pemain.

Semoga berjaya buat kedua-dua mereka.


Post a Comment

Previous Post Next Post