Trending! Drama Extraordinary Attorney Woo. Drama korea yang semakin viral ini mengatasi drama eve yang pernah kami kongsikan sebelum ini tau. Drama extraordinary attorney woo ini merupakan drama dari korea selatan yang mempunyai 16 episod sahaja.


Trending! Drama Extraordinary Attorney Woo


Sinopsis Drama Extraordinary Attorney Woo

Drama ini mengisahkan mengenai seorang peguam berusia 27 tahun mengenai spektrum autisme. Disebabkan IQnya yang tinggi iaitu 164, ingatan yang mengagumkan dan proses pemikiran yang kreatif, Woo Young Woo yang cemerlang telah menamatkan pengajian di peringkat teratas dalam kelasnya dari Universiti Kebangsaan Seoul.

Universiti tersebut merupakan tempat pengajian tinggi yang berprestij untuk kedua-dua kolej dan sekolah undang-undang. Walau bagaimanapun, dia masih mendapati dirinya bergelut apabila melibatkan interaksi sosial.

Info Drama.

Drama ini juga dikenali sebagai strange lawyer, woo young woo dan juga unusual lawyer woo young woo. Drama ini menyaksikan kombinasi pengarah yoo in shik dan juga moon ji won sebagai penulis skripnya. Drama bergenre undang-undang, kehidupan dan drama menyaksikan penyakit autism diketengahkan dalam cerita ini.

Drama ini ditayangkan mulai 29 jun 2022 sehingga 18 ogos 2022 ini tau. Selain itu, drama ini merupakan drama yang ditayangkan di saluran netflix dan ditayangkan pada setiap hari rabu dan khamis.  Memiliki durasi masa tayangan sepanjang 1 jam 17 minit untuk setiap episod, drama ini juga diberi rating tontonan had umurnya adalah 15 tahun keatas.

Pelakon dan watak dalam drama extraordinary attorney woo


Dalam drama ini, ppelakon park eun bin membawa watak sebagai woo young woo iaitu watak utama bersama dengan kang tae oh yang membawa watak sebagai lee joon ho. selain itu, peguam yang annoying yang dilakonkan oleh kang ki young itu berama jung myung seok.

Antara pelakon lain yang membawa watak dalam drama ini adalah pelakon jeon bae soo sebagai woo gwang ho. Pelakon baek ji won sebagai han seon young dan pelakon jin kyung sebagai tae soo mi. 

Seterusnya pelakon joo hyun young sebagai dong geurami. Tambahan pula kita ada pelakon hebat seperti ha yoon kyung sebagai choi soo yeon dan pelakon joo jong hyuk sebagai kwon min woo. Selain itu, pelakon im sung jae sebagi kim min shik dan nam jin bok sebagai kim jeong bong.

Review Drama Extraordinary attorney woo.

Kami sempat mencari komen dan review dari lama web dramalist. jadi kami nak kongsikan reveiew yang ditulis oleh callmebookaholic yang sangat menatik. dia berkata; 

Rasanya drama ini akan dihargai secara universal, sekelip mata 10!

Saya jarang menilai k-drama sebagai 10 kerana jenis itu benar-benar peringkat teratas dan dekat di hati saya. Yang ini terasa seperti salah seorang daripada mereka.

 Wataknya adalah seorang peguam dan dalam spektrum autisme yang drama itu mengambil perhatian sepenuhnya dalam menangani. 

Sebagai pelajar psikologi sendiri, saya boleh memberitahu bahawa perwakilan neurodiversenya dilakukan dengan betul dalam pelbagai cara, meneroka banyak aspek kebolehan. 

Drama ini menggambarkan bagaimana rakan sekerjanya lebih kurang 'menerima' dia tetapi anda mungkin melihat beberapa bentuk keagresifan mikro terhadap watak itu walaupun dari penghujungnya. 

Dia menerima belas kasihan dan penghakiman dalam kelimpahan. Oleh itu, adalah bagus untuk melihat rancangan ini meneroka cara orang di sekelilingnya berusaha untuk menangani dan mengatasi prasangka mereka dalam episod akan datang. 

Siri ini juga menyentuh penggunaan huruf besar badan wanita dalam episod 2, jadi nantikannya kerana ia menyerlahkan naratif hebat tentang autonomi intelektual dan badan.

Suka cara setiap episod dikhaskan untuk kes baharu. Format ini mungkin penting untuk menangani pelbagai aspek sosial.

Review kedua telah ditulis oleh Billcan. Dia memberi komen seperti berikut;

Saya perlu meninggalkan ulasan di tengah-tengah drama - Ia sangat bagus!

Saya tidak menulis banyak ulasan tentang MDL, tetapi drama ini sangat bagus sehingga saya terpaksa menulis sesuatu mengenainya. Saya benar-benar tidak tahu banyak tentang gangguan spektrum autisme selain daripada apa yang saya pelajari menonton Love on the Spectrum.

 Tetapi nampaknya Park Eun Bin benar-benar memahami watak Woo Young Woo, dengan semua keanehan kecil yang nampaknya datang dengan ASD: menyukai perkara yang disusun dan teratur, ritual kecilnya untuk melalui pintu, dll.

 Tingkah lakunya benar-benar kelihatan selaras dengan cara seseorang yang mempunyai ASD akan bertindak; jika ini tidak berlaku maka saya memohon maaf.

Tulisannya juga menakjubkan. Saya benar-benar tidak begitu mendalami perkara prosedur undang-undang jadi tidak mempunyai banyak pendapat tentang itu.

 Saya kebanyakannya berminat dengan interaksi antara pelbagai watak, dan interaksi tersebut sangat mengagumkan. Saya tidak sabar untuk mengetahui lebih lanjut tentang bagaimana watak-watak ini berakhir di tempat mereka berada.

Mungkin saya seorang yang lemah lembut, tetapi saya mendapati diri saya bergenang air mata sekurang-kurangnya beberapa kali dalam satu episod; air mata sedih, air mata pedih, air mata gembira, air mata terharu!

 Sudah agak lama drama ini tidak memainkan emosi saya seperti ini. Perkara yang gila adalah bahawa ia tidak berat tangan sama sekali (atau sekurang-kurangnya tidak berasa seperti itu; mungkin penulis tahu dengan tepat apa yang mereka lakukan!)

Perkara terakhir yang saya akan katakan ialah saya sudah menonton semula episod dan saya mula menonton rancangan ini kurang dari seminggu yang lalu. Pertunjukan ini gila!

Review ketiga ditulis oleh Sonder,

Memenatkan hati dan menarik, Saya FLABBERGASTED dengan kekurangan perhatian yang diterima oleh siri ini. Saya hanya JATUH CINTA dengan drama ini. Baru dua episod. Saya mesti gila. Saya biasanya menunggu tanda 3 episod dan kemudian membuat pertimbangan tetapi tuhan saya ini adalah drama yang bagus. Guys DENGAR, pergi menontonnya.

Attorney Woo mengisahkan tentang Woo-young woo (seorang individu dalam spektrum autisme) yang dilakonkan dengan cemerlang oleh pelakon Park Eun Bin. Woo-young woo ialah watak paling comel yang ditulis pernah saya rasa. 

Siri ini mempunyai begitu banyak elemen mengenainya, selain plot utama adalah mengenai mempamerkan perjuangan dan pengalaman individu yang menghidap ASD, ia juga mempunyai kes menarik yang ditangani peguam Woo.

 Masukkan minat cinta yang berpotensi yang menyokong dan memahami FL, bos komedi, ibu bapa yang misteri, pasukan rakan dan keluarga yang menyokong dan lantang, dan anda mempunyai siri yang sangat menghiburkan.

Bahagian yang paling memuaskan dalam drama ini ialah perkembangan watak. Menjelang episod 2, Woo-young woo sudah berubah tetapi tidak begitu banyak kerana ia menjadi tidak realistik. Tambahan pula, saya suka bagaimana mereka menunjukkan betapa dia mampu. Tidak ada anak dara dalam kesusahan di sini.

Saya juga harus memuji visual mutlak drama itu. Saya suka gambar ikan paus Biru berenang di langit semasa dia berada di dalam kereta api. VFX sememangnya luar biasa. Ia hampir ajaib. Yap. Saya percaya bahawa Park Eun Bin akan memainkan peranan dengan sempurna. Tak sabar nak tunggu episod seterusnya.

Saya juga suka bagaimana mereka mempunyai perwakilan lgbtqia+!!! Saya tidak mahu bercakap lebih tetapi nampaknya SK semakin terbuka dan saya bersedia.

Bagi peminat "The Good Doctor", "Move to Heaven", dan "It's okay to not be okay", ini pastinya drama yang perlu anda tambahkan ke senarai tontonan anda.

Drama ini patut mendapat lebih banyak gembar-gembur. Anda semua lebih baik naik kereta api ini sebelum terlambat.

Penutup drama extraordinary attorney woo.

Akhir sekali, untuk korang yang belum tengok drama ini, korang boleh lah tonton di saluran netflix. rating drama ini tengah meningkat naik macam aku sebutkan dekat atas ni. Mesti rakan-rakan korang yang dah tengok drama ni. Rugilah kalau korang tak tengok drama ni.

Siap sedia dan selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post