Sinopsis It's Beautiful Now. Drama menarik ini dilakonkan oleh pelakon hebat iaitu oh min suk danshin dong mi. Ramai yang memberikan review dan komentar positif mengenai drama ini. jadi aku rasa drama ini sangat menarik untuk ditonton. jom baca sinopsis drama it's beautiful now.

Sinopsis Drama It's Beautiful Now


pelakon drama it's beautiful now.

pelakon utama dalam drama ini adalah oh min suk yang melakonkan watak sebagai lee yoon jae. pelakon shin dong mi pula melakonkan watak seabagi shim hae jun dan pelakon kacak yoon shi yoon sebagai lee hyun jae.


Kita juga ada pelakon bae da bin yang membawa watak sebagai hyun mi rae dan pelakon seo bum jun sebagai lee soo jae dan yang terakhir adalah choi ye bin iaitu na yoo na.


Pelakon pembantu dalam drama ini terdiri daripada park in hwan yang melakonkan watak sebagai lee gyeong cheol. pelakon park sang won pula melakonkan watak sebagai lee min ho. kita juga dapat lihan drama lakonan kim hye ok yang melakonkan watak sebagai han kyun ae.


pelakon hebat ban hyo jung pula membawa watak sebagai yoon jung ja dan park ji young pula sebaagi jin soo jung. pelakon byun woo min pula seabagai hyun ji heon. ditambah pula dengan pelakon kim kang min seabagi hyun jung hoo dan pelakon sun woo yong sebagai lee kyung soon.

Sinopsis It's Beautiful Now

Lee Yoon Jae, Lee Hyun Jae dan Lee Soo Jae adalah adik beradik dan mereka tidak berminat untuk bercinta atau berkahwin. Datuk mereka Lee Kyung Cheol dan ibu bapa mereka Lee Min Ho dan Han Kyung Ae semua bimbang tentang ketidakpedulian mereka terhadap perkahwinan.

 Mereka memutuskan untuk membuat tawaran kepada saudara-saudara. Tawaran mereka ialah abang pertama yang berkahwin akan menerima sebuah apartmen daripada mereka. Masing-masing bersaudara membuat keputusan untuk mencari seorang wanita untuk dikahwini.


Abang tengah ialah Lee Hyun Jae. Dia seorang peguam yang cemerlang dan pakar dalam kes perceraian. Kerjanya membuatkan dia sibuk sepanjang masa. Suatu hari, dia bertemu dengan pelanggan baru Hyun Mi Rae. Hyun Mi Rae bekerja sebagai pembeli peribadi VIP dan dia mahu memfailkan pembatalan perkahwinannya.


Abang sulung Lee Yoon Jae bekerja sebagai doktor gigi. Beliau telah mengendalikan klinik pergigian sendiri sejak 5 tahun yang lalu dan beliau mempunyai reputasi yang baik di kalangan pesakitnya. Salah seorang pesakitnya ialah Sim Hae Joon. Dia bekerja di firma guaman yang sama dengan adik Lee Yoon Jae Lee Hyun Jae. Dia jatuh cinta dengan doktor gigi.


Adik bongsu ialah Lee Soo Jae. Dia sedang belajar untuk peperiksaannya untuk menjadi pegawai awam. Dia juga bekerja sambilan untuk membayar bilnya. Semasa melakukan kerja sambilan, dia bertemu dengan Na Yoo Na. Dia bermimpi untuk menjadi tukang roti. Dia datang ke Seoul untuk mencapai impiannya dan bersekolah di sekolah bakeri.

review Drama It's Beautiful Now

serpihan kehidupan keluarga yang menenangkan


mengapa menulis ulasan sebelum tamat siaran? kerana kadangkala seseorang itu tergoda untuk menonton rancangan baharu dan mereka berasa tawar hati kerana ia disiarkan sekarang jadi anda tidak boleh menonton seberapa banyak episod yang anda mahukan, dan itu lebih benar apabila rancangan itu sepatutnya 50 episod seperti ini.


jadi mari kita kejar: itu persembahan yang bagus, jika anda tergoda cubalah!

cerita tentang ibu bapa yang kepenatan kerana tidak mempunyai cucu. mereka bersetuju untuk memberikan ganjaran yang besar kepada anak pertama mereka yang berkahwin. 

mereka mempunyai 3 orang anak lelaki dan yang paling tua (40 tahun) masih bujang. supaya anda dapat mengetahui bagaimana 3 anak lelaki ini mencari cinta dengan cara mereka sendiri. ia hampir seperti pelajaran bahasa Korea tentang cara berkencan pada usia 40, pada 35 dan pada 25.


Saya suka kerana tidak banyak drama, ia mementaskan pemikiran mendalam tentang penuaan, anak angkat, anak, ibu bapa, perkahwinan, perceraian dan persahabatan. kebanyakan watak bersimpati, dan hubungan romantik hanya menyentuh perasaan.

 Saya akhirnya menghargai tidak dapat menonton 3/4 episod berturut-turut kerana jujur ​​​​saja, ia meletihkan. dan walaupun siri ini masih berjalan, saya suka perjalanan itu.


pasangan kegemaran saya adalah anak tengah.

datang menonton dan temui yang mana satu milik anda!

Review 2

Drama Keluarga yang realistik dengan penuh emosi dan komedi


Saya tidak pernah menonton drama dengan lebih daripada 24 episod jadi apabila saya memulakan drama ini saya mempunyai perasaan negatif itu tetapi selepas menonton 5 episod pertama saya

 benar-benar ke dalam kehidupan mereka kerana ia adalah latar belakang drama keluarga adalah berbeza untuk membiasakan diri dengan yang anda perlu tonton sekurang-kurangnya 3-4 episod pada mulanya saya hanya mementingkan cerita pasangan utama tetapi perlahan-lahan saya tertarik dengan kisah belakang isu keluarga mereka.

kerana ia adalah drama 50 ep, akan ada sedikit ketinggalan di sana sini tetapi jurang itu dipenuhi dengan pertemuan lucu dan adegan emosi.

pelakon utama kimia bekerja dengan sangat baik semua ahli keluarga lain berlakon terlalu bagus tidak berlebihan ia hampir dengan realiti.

Review ke tiga ni menarik tau;

Drama Menghiburkan


Ini adalah drama keluarga yang menghiburkan. Pelakon yang memainkan watak Haejun terutamanya sangat baik _ kelakar pada masa-masa tertentu dan pada masa-masa serius. Percintaan antara Mirae dan Hyeonjae adalah yang paling menghiburkan untuk ditonton. 

Mereka kelihatan baik bersama. Saya sangat tidak suka kisah anak bongsu _ mereka bermula dengan cara yang licik dan menipu untuk menipu keluarga. 

Walaupun kemudian mereka benar-benar berkahwin antara satu sama lain, ia tidak boleh menjadi kesatuan yang baik kerana benih dari mana mereka bermula adalah busuk dan penipuan. Sudah tentu, para penatua mungkin juga mempunyai kesalahan kerana menawarkan ganjaran material untuk perkahwinan. 

Saya tidak tahu sepenuhnya kisah ibu Mirae, tetapi dia nampaknya mempunyai banyak hang-up. Ia akan menjadi menarik untuk melihat kemudian bagaimana Hyeonjae boleh mengatasi tentangan ibu terhadapnya. Secara keseluruhan, jam tangan yang bagus _ Saya berhasrat untuk menamatkan siri ini.

Review keempat

Cerita tentang 3 Beradik

Garis-garisnya lucu dan lucu. Ia mempunyai satu atau dua jalan cerita yang menyedihkan, tetapi kebanyakannya ia adalah komedi. Dan itu baik oleh saya kerana saya menikmatinya!


Jalan cerita kegemaran saya ialah abang sulung. Pelakon kegemaran saya ialah abang kedua (dia sangat keren dan dia mendapat baris yang terbaik!) tetapi teman wanitanya sangat pemalu, saya hampir tidak tahan dengannya. Abang yang ketiga, saya skip kebanyakan jalan ceritanya.


Saya berada di episod 33 semasa penulisan ini. Drama ini bermula dengan baik sekali. Tetapi sekarang ia menjadi agak tidak stabil, saya mungkin akan menggugurkan ini. Mungkin tidak, siapa tahu. Saya masih memberikan ini 8 sebagai komedi dan drama keluarga yang ringan.


Saya akan mengatakan bahawa saya lebih menyukai lagu pendahulunya "A Young Lady and a Gentleman". Saya fikir ia mungkin kerana saya mendapati ketua lelaki di sana lebih meyakinkan/konsisten. 

Saya akhirnya menggugurkan drama itu terlalu dekat dengan penghujungnya - tetapi saya masih mempunyai ingatan yang baik tentangnya, dan OSTnya sangat bagus sehingga saya masih mendengarnya sekali-sekala!

info Drama It's Beautiful Now

Drama it's beautiful now ini merupakan drama berasal dari korea selatan dan mempunyai 50 episod keseluruhannya. Drama ini ditayangkan sejak 4 april 2022 dan dijangka akan selesai pada 18 september 2022 nanti. Drama ini juga ditayangkan di saluran KBS dan di siarkan pada setiap hari sabtu dan ahad. Druasi masa tayanganya adalah selama 1 jam 10 minit dan mempunyai rating umur 15 tahun keatas tau.


Drama ini diberi markah 8/10 oleh 632 pengguna yang mengundi secara online tau. tinggi juga rating drama ni. harapnya jalan cerita dia pun best lah kan.


Drama ini juga dikenali sebagai the present is beautiful ini diarahkan oleh pengarah terkenal kim sung geun dan skripnya pula ditulis oleh ha myung hee.


Ramai yang nak tahu genre drama ini adalah romantik , drama dan lebih kepada kekeluargaan tau. boleh dikatakan ia mengenai percintaan dan keluarga mereka.

penutup Drama It's Beautiful Now

Akhir sekali, jangan lupa tengok drama ni tau. walaupun masih panjang tetapi setiap episod sangat menarik untuk ditonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post